30 grudnia 2015

♥ Informacja ♥ Snapchat ☺

Witam Was, moi czytelnicy
W ostatnim poście pytałam się Was co sądzicie o założeniu snapchata blogowego. Dużo osób napisało, że to dobry pomysł. Zgodnie z ich życzeniem założyłam snapa blogowego pod nazwą kabyann.



W następnym poście mam zamiar napisać Wam co sądzę o tej aplikacji ;)
Dodawajcie mnie! Jak już to zrobicie to podawajcie też swoje nazwy!
Był to taki króciutki, informacyjny post, głównie dla czytelników :D
Kto jeszcze nie widział ostatniego postu, tu ma szanse - klik!
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. O a ja zapraszam na te snapy:
    rilseee
    baiws
    rilseee_blog


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie masz i dzięki za dodanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że założyłaś snapa! Jeśli będę miała dostęp do telefonu i nie zapomnę, to Cię dodam :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam Cię! Ja się nazywam Barbie oleszczyk :)
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze rozwinelas swoja działalność w ten sposób :)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszej pracy ♥
♥ Za każdą aktywność na blogu dziękuję ♥
♥ Nie toleruję obs/obs ♥