26 listopada 2015

Instagram

Witam wszystkich!
   Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego Instagram jest tak popularny? Przecież to tylko kolejne medio społecznościowe na, którym możemy umieszczać swoje zdjęcia. Przecież to prawie to samo co Facebook. Dlaczego więc Instagram?
   Założyłam instagrama dość niedawno bo pod koniec wakacji. Nie wiem dlaczego to zrobiłam, może pod presją innych. Nie wiem, nie pamiętam tego. Gdy już go założyłam pomyślałam sobie "Dodam zdjęcie. Przecież instagram bez ani jednego zdjęcia to nie instagram". Dodałam. Zdjęcie miało może trzy polubienia. Myślałam, że tak to się skończy. Dodam parę zdjęć i na tym pozostanę.
   Jak pewnie się już spodziewacie nie pozostałam na tym. Wbrew moim przypuszczeniom, wciągnęło mnie to jak wielu innych. Teraz codziennie wchodzę na instagrama, patrzę co wstawili inni, sama dość często coś dodaję.



    Jak widzicie mam tylko 56 obserwatorów, więc każda reklama jest dobra...
Dobra, żartuję. Mój instagram jest bardzo młody i dopiero się rozwija ;) Jeśli Wam się spodoba, zaobserwujcie! Będzie mi bardzo miło, gdyż uwielbiam robić zdjęcia, a potem publikować.
Mój INSTAGRAM - klik!


 Chociaż nadal nie wiem dlaczego instagram jest tak bardzo popularny, zaczynam rozumieć ludzi, których wcześniej nie rozumiałam. Lubią go używać bez określonej przyczyny ;)
Do następnego postu! 

28 komentarzy:

  1. Ja kiedyś też miałam fazę na instagrama. Można wręcz powiedziec, że przez jakiś czas byłam uzależniona od tej aplikacji. Ale teraz już mi się trochę znudziła i nie wchodzę :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to ta aplikacja została juz dawno przereklamowana a dla ludzi duże liczby ma IG obserwacji, komentarzy czy lajków poprzewracały w głowach.
    To moje zdanie. Ja mam instagrama ale mnie osobiscie nie interesuja liczby bo "jestem człowiekiem" i mam mózg.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię instagram :) na początku wyglądało to jak jakieś uzależnienie :P teraz jest już troszkę spokojniej :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam instagrama! <3
    Super notka bardzo świetnie się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam instagrama i sama zaczynam dodawać zdjęcia regularnie :D
    Zapraszam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam instagrama!! <3 Jedna z moich ulubionych aplikacji :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w najbliższym czasie zamierzam założyć sobie instagrama :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też instagram wciągnął ale ostatnio brak mi czasu na dodawanie nowych zdjęć ;)

    Pozdrawiam, Ila ;)
    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też instagram wciągnął, można tam znaleźć wiele inspiracji :)

    Pozdrawiam i zapraszam rowniez do mnie na instagram - ROBEMONSTRE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście nie mam instagrama i nie lubiłam nigdy z niego korzystać.
    Ładny desing bloga :3
    www.raczej-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam instagrama, ale na razie mogę przeglądać jedynie na komputerze. Ulotność rzeczy trwałych.. Najpierw rozwalony tablet, potem telefon.. :D
    http://louehx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Instagram i snapchat najlepszy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę snapchata, ale na instagramie też jestem codziennie ;P zapraszam do mnie swiatsnowboardu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam parę kont na instagramie, ale teraz zabrałam się za to na poważnie i naprawdę to lubię. Choć przyznam, że wolę oglądać snapy, bo wtedy mogę ryczeć ze szczęścia, że widzę Charliego i Leo z Bars and Melody. ♥♥
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Instagram to świetna i naprawdę uzależniająca aplikacja, z której lubię korzystać na co dzień :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Instagram po Tumblr to moja ulubiona strona społecznościowa :D
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejku, ja uwielbiam ig! To moje małe uzależnienie xx

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Instagram ma w sobie to coś przyciągającego :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham instagrama!! Zapraszam Wiczka1986
    Również było by mi miło jak byś wpadła na mojego
    bloga i zostawiła po sobie ślad.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam insta. Nie jestem jakąś jego fanką, jednak od czasu do czasu wejdę na niego i "zaserduszkuję" jakieś zdjęcia. Kiedyś częściej dodawałam zdjęcia, ale na razie nie było nic ciekawego co można byłoby uwiecznić xD
    Zapraszam do mnie: http://0zuzol0.blogspot.com/
    I powodzenia w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah... Instagram to taka prosta aplikacja, a tak może wciągnąć :)
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam instagrama :) Mój nick to roszakmagda :)

    Zapraszam także na swojego bloga http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/2015/11/niedziela-dla-wosow.html :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Instagram jest popularny, bo ludzie nie mają czasu bądź nie lubią czytać, wolą oglądać obrazki i po tych obrazkach wyrabiają sobie opinie o wielu kwestiach i niestety o ludziach, którzy te obrazki wstawiają.

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ig, poszukuję w nim inspiracji :)
    zapraszam na mój
    charl0tte999
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście traktuję go jako kolejne miejsce inspiracji, więcej niż znajomych obserwuję osoby, których styl życia pokazywany na zdjęciach mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz i obserwacja motywują mnie do dalszej pracy ♥
♥ Za każdą aktywność na blogu dziękuję ♥
♥ Nie toleruję obs/obs ♥